這個是蔻比凱蕾的新歌叫 I never told you ,我覺得很好聽...分享給大家囉....

http://www.youtube.com/watch?v=_YtzsUdSC_I

I miss those blue eyes
我想念你那對藍眼睛…
how you kissed me at night
那晚你是如何的親吻我…
I miss the way we see
我想念我們之間的溫存…..
like there's no sunrise
像是沒有日出一樣..
the taste of your smile
我想念你笑起來的滋味….
I miss the way we breathe
我想念我們一起呼吸…

but I never told you
但是我從來沒跟你說…
what I should have said
我應該對你說些什麼….
no I never told you
沒有,我從來沒跟你說…
I just held it in
我只是留在心中….
and now I miss everything about you
而現在我想念所有的事…關於你的事….
I can’t believe I still want you
我不敢相信原來我還要你….
after all the things we've been through
在我們經歷過的一切之後…

I miss everything about you
我想念所有的事…關於你的事….
without you
沒有你….

I see your blue eyes
每次我閉上我的眼晴…
every time I close mine
我就看到你那對藍眼睛….
you make it hard to see
你讓事情看起來困難.
where I belong to when im not around you
當我不在你身邊的時候…我不知所措…..
it’s like I’m gone with me
就像是我消失不見一樣….

but I never told you
但是我從來沒跟你說…
what I should have said
我應該對你說些什麼….
no I never told you
沒有,我從來沒跟你說…
I just held it in
我只是留在心中….

and now I miss everything about you
而現在我想念所有的事…關於你的事….(你仍然要離去…)
I can't believe I still want you
我不敢相信原來我還要你….(我不應該讓你走的)
after all the things we've been through
在我們經歷過的一切之後…(我知道你不會再回來)
i miss everything about you
我想念所有的事…. 關於你的事….

without you
沒有你….

but I never told you
但是我從來沒跟你說…

what I should have said
沒有,我從來沒跟你說…
no I never told you
我應該對你說些什麼….
I just held it in
我只是留在心中….
and now I miss everything about you (still you're gone)
而現在我想念所有的事…關於你的事….(你仍然要離去)

I can’t believe that I still want you
我不敢相信原來我還要你….(我不應該讓你走的)
after all the things we've been through
在我們經歷過的一切之後…(我知道你不會再回來)
I miss everything about you
我想念所有的事…. 關於你的事….

without you
沒有你….
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小蠻的胡思亂思 的頭像
    小蠻的胡思亂思

    小蠻的胡思亂想

    小蠻的胡思亂思 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()