這首歌是收錄在她的第一張專輯COCO裡,很好聽的一首歌......聽一下囉 

http://www.youtube.com/watch?v=GlZxZ2n2zpw&ob=av2e


蔻比凱蕾  Colbie Caillat
 
      REALIZE     
Written by Jasno Reeves, Colbie Caillat and Mikal Blue
 
Take time to realize,That your warmth is.
Crashing down on in

花點時間去領悟,原來被你的溫暖包圍

Take time to realize,That I am on your side,
Didn't I, Didn't I tell you.

花點時間去了解,原來我一直在繞著你旋轉

But I can't spell it out for you,
No it's never gonna be that simple
No I can't spell it out for you

但是我卻一直沒對你說,不,事情沒那麼簡單,不,我不能跟你說


If you just realize what I just realized,
Then we'd be perfect for each other
And will never find another
Just realized what I just realized
We'd never have to wonder if
We missed out on each other now

如果你了解我的領悟,我們應該是完美的一對,而且再也找不到其他人
如果你了解我的領悟,我們不會懷疑,我們是不是錯過了彼此
 
Take time to realize
Oh-oh I'm on your side
Didn't I, didn't I tell you.

花點時間去了解,原來我一直在繞著你旋轉

Take time to realize,
This all can pass you by.....
Didn't I tell you,

花點時間去了解,原來我們只是擦肩而過

But I can't spell it out for you,
No its never gonna be that simple
No I can't spell it out for you.

但是我卻一直沒對你說,不,事情沒那麼簡單,不,我不能跟你說
If you just realized what I just realized
Then we'd be perfect for each other
Then we'd never find another,
Just realized what I just realized,
We'd never have to wonder if
We missed out on each other now..

如果你了解我的領悟,我們應該是完美的一對,而且再也找不到其他人
如果你了解我的領悟,我們不會懷疑,我們是不是錯過了彼此

It's not always the same
No it's never the same
If you don't feel it too.
If you meet me half way
If you would meet me half way.
It could be the same for you.

事情不會一樣,不,一定會不一樣,如果你沒有感覺到,如果你我遇在半路上,如果你跟我在半路上相遇,你一定會也會有一樣的感覺

If you just realized what I just realized
Then we'd be perfect for each other
Then we'd never find another
Just realized what I just realized
We'd never have to wonder .....

如果你了解我的領悟,我們應該是完美的一對,而且再也找不到其他人
如果你了解我的領悟,我們不會懷疑
Just realized what I just realized
If you just realized what I just realized....

只要懂我的領悟
如果你了解我的領悟

OoOoOOo
Missed out on each other now
Missed out on each other now

我們是不是錯過了彼此

我們是不是錯過了彼此
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小蠻的胡思亂思 的頭像
    小蠻的胡思亂思

    小蠻的胡思亂想

    小蠻的胡思亂思 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()